sobota 20. srpna 2016

Nový design #1 (Farrah Godfairy)

Ahojky ! Dneska už jsem konečně nastavila design,který je od Farrah.Fakt ti moc děkuju,protože je nádherný ! Pozadí (Monster high a Ever after high,to v bocích) jsem si musela dodělat,aby to ladilo.Butterfly,omlouvám se,že už jsem dala popisek pryč,ale prostě by to k ostatním neladilo.Taky jsem se pokoušela dát barvu textu k popiskům a odkazy k vlasům Venus.Celkově to do sebe zapadá a já jsem ráda,že už to je hotový :) Design tu nechám asi dlouho,protože se mi moc líbí.A další design?Představuju si žlutomodrý s Lagoonou,která by byla na bruslích.Uvidíme,jsetli něco takového půjde,ale moje fantazie se musí změnit v realitu :D No,tak napište jak tenhle design vypadá,popřípadě,jak by měl vypadat další a taky jestli souhlasíte s vánočním návrhem :)
A nezapoměňte si vyzvednout tombolu ! Chybí Clawdia a Honey,Miraculous a....nevím XD I když dneska je uzávěrka.No,kdo se nezapíše do konce víkendu,vymyslím něco sama,aby vám to nebylo líto.Vybrala bych vám někoho,koho máte rádi :)
http://kaca-eah-mh.blogspot.cz/2016/08/vyhodnoceni-tomboly.html

Tak to je vše....doufám XD Ahoj :)


3 komentáře: