středa 10. srpna 2016

❤ Monster High & Ever After High ❤

Minulý rok jsem ještě Monster High neměla ráda..lepší pro mě byly winx ale omrzely mě,protože se prostě změnily a nebylo to ono.A navíc blogů o nich ubývalo...A MH bylo téma snad každého blogu,který jsem navštěvovala.A tam jsem občas na ně mrkla a pak jsem se začala zajímat i o Ever After High.Ty byly pro mě super,každá postava byla něčím zajímavá a já si zamilovala Briar Beauty.Taky bych chtěla mít panenku,ale co by mi na to řekli rodiče?Takže kdybych neměla žádné panenky,ať víte proč.A poslední dobou jsem se začala dívat na tyto blogerky:
• Clawdii a Honey
• MH Zuzku
• Káju Kůrkovou
• Káju Královou
• Farrah God Fairy
• Creative Sparkle ➡ dříve Flutter Shimmer,ta ale bohužel nedávno skončila s blogováním :(
• A spoustu dalších blogů o MH a EAH.
Tak já doufám,že tento seznam nebudu škrtat,a že tu aspoň ty dva roky ještě bude klidně i dýl :)
Tak to je vše z tohoto "příběhu" budu se zkoušet se všemi těmito blogy spřátelit :)

Ká Ča ❤❤❤

4 komentáře:

  1. Já jsem si MH zamilovala hned jak jsem je viděla, s EAH je to trochu těžší...líbí se mi na nich témeř vše, kromě těch placatých obličejů...i když MH se taky pěkně zhoršují, takže opravdu netuším co budu v budoucnu sbírat...
    Rodiče ti nedovolí žádnou panenku? To je mi líto...snad se jednou nějaké dočkáš (přeji hodně štěstí s přemlouváním a hlavně s blogem)! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, já jsem se na Winxky kdysi dááávno koukala v telce. Everky mám ráda spíš kreslené, ale panenky se i taky líbí, ale mamce ne :D. Já monsterky sbírám už od jejich začátků - od roku 2011 ;). Jojo, většinu uvedených blogů taky navštěvuju, kromě Creative, tu jsem nikdy moc nemusela :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S většinou souhlasím. Winxky jsem taky dřív sledovala a i teď musím uznat, že to je krásný a propracovaný seriál. Se skvělým a originálním příběhem. Ooo, to mě těší! :D Já jsem ráda doslova za každý komentář a všechny návštěvníky, které můj blog baví! :P ;) A s těmi panenkami ti přeju moc moc moc štěstí! Protože (stejně jako Kája) jsem monsterky začala sbírat už v roce 2011 a vydrželo mi to doteď. Měla jsem tam asi dvě delší pauzy, ale potom mě monsterky zase chytly v plné síle! A dvacátým čtvrtým prosincem 2012 jsem spolu s mou 7. monsterkou Venus Basic měla zakončit mou sbírku, protože taťka říkal, že jich už mám dost (hahahaaaa, a kde jsem teď? ;-P :D). No a dnes jich mám 39!! Podle mě je to celkem unikátní, protože ze sedmi ke skoro čtyřiceti... Dodnes, když na ty doby vzpomínám, se směju, jak se pak prolomila ta bariéra a dnes jich mám tolik. :D A přestat nehodlám! Monsterky a everky jsou jako droga. S veeeelmi pozitivními účinky! :D I díky nim tak moc miluju kreslení, protože právě ony jsou velmi častým námětem mých výtvorů. A také mám ráda kreslení portrétů, ale to chce u mě ještě tvrdou práci! A abych se vrátila k tématu, everek mám teď 8. Uvidíš, snad se ti je podaří přemluvit a bariéry jejich zatvrdlosti prasknou! ;)

      Vymazat
  3. Mně se Monster High taky dřív moc nelíbili, ale asi o rok později se mi začali líbít. Winxky jsem dřív měla moc ráda, mám i panenky Floru a Bloom, ale potom mě nějak přestaly bavit.

    OdpovědětVymazat