středa 10. srpna 2016

Vítejte na mém blogu !

Ahoj!
Zdravím a vítám vás na mém novém blogu o EAH a MH.Měla jsem již jeden blog,ale řekla jsem si,že mi více vyhovuje blogspot a taky jsem chtěla změnit přezdívku a zaměření.Takže tu uvidíte věcičky z minulého blogu :) Já se jmenuju Katka,ale tady jsem Ká Ča,protože Katka,to je každá Kateřina,že?Ale přezdívku Ká Ča,takhle napsané jste to asi nikde neviděli,co?? No já doufám,že se vám tady bude líbit a taky já doufám,že tu vydržím aspoň....2 roky :) V dalším článku najdete přihlášku na nábor affs,takže budu ráda za spřátelení :) Moje nejoblíbenější Everka je Briar Beauty a Monsterka Venus :) Tak to je zatím vše.Mějte se hezky a Ahoj !♥ ♥ ♥
Ká Ča ♥
Výsledek obrázku pro mh venus Výsledek obrázku pro eah briar beauty

4 komentáře:

  1. Tak vitaj medzi nami. Prajem ti veľa šťastia v blogovaní. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, výborně, nový blog :D. Věřím, že Tě blogování bude bavit ;).

    P. S. Už jsem dala do menu odkaz na článek "chceš být Affs?"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak. :D Těším se, jak se tvůj blog bude vyvíjet. Hmm, další posila mezi blogspoty.. :D

      Vymazat